Cerrando la brecha: satisfaciendo las necesidades de los estudiantes de medicina en la era posCOVID

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.20453/spirat.v1i2.4484

Citas

(1) Tabatabai S. COVID-19 impact and virtual medical education. J Adv Med Educ Prof [Internet]. 2020 Jul [cited 2023 May 01]; 8(3):[140-3 pp.]. Disponible en: https://jamp.sums.ac.ir/article_46663.html.

(2) Cantú-Martínez P. Challenges of virtual education in Latin América. Cátedra [Internet]. 2022 [cited 2023 May 01]; 5(1):[71-9 pp.]. Disponible en: https://revistadigital.uce.edu.ec/index.php/CATEDRA/article/view/3487.

(3) Salari F, Sepahi V. Challenges of Virtual Medical Sciences Education during the COVID-19 Pandemic: A Systematic Review. Educ Res Med Sci. 2021;10(1):e117948.

(4) Villanueva Lozano M. Discrimination, Abuse and Sexual Harassment in a Total Institution: The Secret Life of School Hospitals. Rev Interdiscip estud género Col Méx [Internet]. 2019 [cited 2023 May 01]; 5. Disponible en: https://www.scielo.org.mx/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2395-91852019000100105.

(5) Vilchez-Cornejo J, Viera-Morón RD, Larico-Calla G, Alvarez-Cutipa DC, Sánchez-Vicente JC, Taminche-Canayo R, et al. Depression and Abuse During Medical Internships in Peruvian Hospitals. Rev Colomb Psiquiatr (Engl Ed)[Internet]. 2020 Apr-Jun [cited 2023 May 01]; 49(2):[76-83 pp.]. Disponible en: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0034745018300878?via%-3Dihub

Descargas

Publicado

2023-10-17

Cómo citar

Salas Cuadros, D. F., & Vasco Yánez, S. A. (2023). Cerrando la brecha: satisfaciendo las necesidades de los estudiantes de medicina en la era posCOVID. Spirat, 1(2), 71–73. https://doi.org/10.20453/spirat.v1i2.4484

Número

Sección

Cartas al editor